dimarts, 15 de desembre del 2015

Hola!!! Sóc la Júlia, i estic estudiant educació primària a la Udg. Sóc mentora de l'Enrique, un nen que només fa 9 mesos va arribar d'Honduras i ja parla i enten perfectament el català. 
Ens vam conèixer fa poc, el dia 20 de novembre, a la festa d'inici del projecte. He de dir que al principi ens va costar una mica obir-nos, tant a ell com a mi, no sabiem gaire que dir-nos i explicar-nos, però mica en mica vam anar conjugant i vam acabar descobrint que tenim alguns gustos i aficions en comú. Tinc moltes ganes de fer activitats amb ell i els altres rossinyols, i també m'agradaria que m'ensenyés algunes coses curioses de la seva cultura, com alguns menjars i/o festes i tradicions. 
En aquest blog, aniré explicant algunes de les trobades que fem, i coses que em cridin l'atenció. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada